Skip to main content

Your Cart

Your cart is currently empty.
Click here to continue shopping.
Shipping worldwide 🌍 Free shipping within The Netherlands on orders over €75

Veelgestelde vragen

Kan ik nog steeds bestellen op jullie website?
Ja, we zijn nog steeds 24/7 open voor online bestellingen. We verzenden wereldwijd en bieden nog steeds gratis verzending aan binnen Nederland bij bestellingen boven de €75. 🌍✈️

Verzenden jullie zoals gewoonlijk?
We doen ons best om alle orders zo snel mogelijk te verwerken. We hebben de nodige maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat we dit voor iedereen veilig kunnen blijven doen en daardoor verzenden we nu 2 tot 3 keer per week. Voor de huidige status van jouw order en de verzending hiervan, stuur ons gerust een mailtje op help@somewhere-someday.nl! 💌

Wat zijn de verzendkosten?
Op Nederlandse bestellingen bedragen de verzendkosten voor een brievenbuspakketje €3,95 en voor een pakket €6,95. Bij besteding vanaf €75 zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis. Voor België bedragen de kosten €8. Voor alle andere wereldwijde verzendkosten zie pagina Verzenden en Retourneren.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, je kunt jouw bestelling volgen via de track en trace van PostNL. Mocht je deze niet ontvangen hebben via de mail, check dan even je spam folder of stuur ons een mailtje op help@somewhere-someday.nl!

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis ontvang?
Normaal gesproken worden bestellingen die op een werkdag voor 15:00 uur geplaatst worden, dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. Binnen Nederland kun je jouw pakketje dan de volgende dag verwachten. Bestellingen naar België worden tussen de 2 à 5 dagen thuisbezorgd. Door de huidige situatie omtrent het corona virus, hebben wij de nodige maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat we op een manier die voor iedereen veilig is orders kunnen blijven verwerken. Daardoor verzenden we nu 2 tot 3 keer per week. Voor de huidige status van jouw order en de verzending hiervan, stuur ons gerust een mailtje op help@somewhere-someday.nl! 📦

Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt betalen via de meest veilige betalingsmethoden van Nederland, Duitsland en België: iDEAL, Sofort, Bancontact, PayPal en Klarna.

Waar is mijn orderbevestiging?
Als je een order geplaatst hebt, ontvang je een bevestiging van ons op het e-mailadres wat je hebt gebruikt bij de check out. Mocht je deze email niet ontvangen hebben, check dan even je spam folder of stuur ons een mailtje op help@somewhere-someday.nl

Wat gebeurt er nadat ik een order plaats?
Nadat je een order plaatst, wordt deze door ons netjes voor je ingepakt. PostNL zorgt er vervolgens voor dat het pakketje zo snel mogelijk bij jou wordt afgeleverd. 💕

Welke materialen gebruiken wij?
De materialen staan per product gespecificeerd op de product pagina's. Met vragen over materialen of producten mag je ons altijd contacten op help@somewhere-someday.nl

Hoe kan ik de sieraden het beste verzorgen?
We raden het altijd af om te douchen met het product, er parfum op aan te brengen of om er mee te zwemmen of sporten. Sommige materialen kunnen gevoelig zijn voor verkleuring door aanraking met vloeistoffen. Het is echter per persoon verschillend hoe snel dit gebeurd, hier kunnen wij dan ook geen garantie over geven.

Vlekje in de planner?
De kaft van onze planner is gemaakt van linnen. Hierdoor kan je hem voorzichtig met een nat doekje, eventueel met een beetje zeep, schoonmaken. Doe dit wel voorzichtig zodat je niet het linnen beschadigd. 

Tot wanneer kan ik gekochte artikelen uiterlijk retourneren?
Je hebt 21 dagen de tijd om het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel?
Bestelde artikelen kunnen helaas niet worden omgeruild. Mocht je een ​​andere maat, stijl of kleur willen, adviseren wij je een nieuwe bestelling te plaatsen via onze webshop en het eerder ontvangen artikel te retourneren! 💖

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, een verzoek indienen om je items te retourneren. Let op: Houd er rekening mee dat alleen producten in originele staat en verpakking worden geaccepteerd. Somewhere Someday behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren.

Volg de volgende stappen om jouw bestelling te retourneren:

  1. Registreer je retouraanvraag door ons te mailen op returns@somewhere-someday.nl. 
Let op: als je jouw retour niet aanvraagt via de mail, kunnen wij de retour niet verwerken.
  2. Plak het retourlabel* dat we jou per email op jouw retour pakketje. Hergebruik hiervoor de originele verzenddoos. 🌍💕
  3. Breng het pakket vervolgens naar een postkantoor naar keuze. Bewaar het verzendbewijs en de track en trace code goed.

*: Let op: dit is geen pre-paid label. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een email met de orderbevestiging. Mocht je een factuur willen ontvangen, stuur ons dan gerust een mailtje op help@somewhere-someday.nl!

Waarom werkt de kortingscode niet?
Niet iedere kortingscode is geldig in combinatie met afprijzingen of andere kortingsacties. De volgende items zijn uitgesloten van korting:

  • Gift card
  • Queen of Jetlags Boek

Wanneer komt een item weer back in stock?
Wij kunnen helaas niet garanderen wanneer een item weer terug in voorraad komt. Je kunt je echter inschrijven voor de waitlist op de productpagina van het betreffende product. Je ontvangt dan direct een mailtje zodra wij de voorraad van dat product hebben aangevuld!

Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?
Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief door rechts onderaan deze pagina je email adres achter te laten. Je ontvangt dan direct een kortingscode via de mail, die je kunt gebruiken bij je volgende bestelling! 💌

Gift card
Gift cards verlopen na 1 jaar en kunnen worden gecombineerd met promoties. Voer de unieke code in onder ‘kortingscode’ bij het winkelmandje en deze wordt automatisch verrekend.

Staat het bedrag dat je in gedachten had er niet tussen? Dan kun je meerdere gift cards bestellen om tot de gewenste waarde te komen of stuur ons een mailtje op help@somewhere-someday.nl!

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Je kunt ons een mailtje sturen op help@somewhere-someday.nl. We doen ons best om op werkdagen binnen 24 uur je vraag te beantwoorden! 💕